الاثنين، 13 ديسمبر 2010

بدايه تعليم Oracle ERP

انا ناوى فى المقالات دى بدء كورسات اوراكل ERP
و الحمد لله انا خبره كبيره فى الموضوع ده و هحاول افيدكم بقدر الامكان

هبدا بكورس Essintial

كيفيه انشاء مستخدم

1- كيفيه اضافه مستخدم واعطاءه RESPONSIBILITY
كيفيه الوصول لشاشه المستخدم

شاشه المستخدم
< system administrator
security
user
define


تظهر شاشه اكتب اسم ال user
و كلمه السر الخاصه به
ثم اعطى له ال Responsibility
فى المره القادمه ساشرح كيفيه اضاه responsibility



ملحوظه انا لدى صور خطوه بخطوه لاجراء هذه الخطوات اكتب تعليق به بريدك الالكترونى لارسالها لك

هناك 21 تعليقًا:

  1. بالتوفيق إن شاء الله
    abdalrahman_fathy@yahoo.com

    ردحذف
  2. الف مليون شكر

    just_click_2005@hotmail.com

    ردحذف
  3. thanks
    My Mail
    Mo7asb@yahoo.com

    ردحذف
  4. جزاك الله كل خير
    my mail
    am.abdelmonem@yahoo.com

    ردحذف
  5. جزاك الله كل خير
    جعل الله هذا المجهود فى ميزان حسناتك

    e.moh.omar@gmail.com

    ردحذف
  6. موضوع جميل
    جزاك الله خيرا
    mnsa2004@hotmail.com

    ردحذف
  7. شكرا جزيلا لك
    أنا بحاجة لهذه الصور و أتمنى الرد
    أتمنى شرح كامل عن
    ERP AND INVENTORY AND SALE AND PURCHASE

    ردحذف
  8. انا متشكر ليك جدا , وبجد شرح مبسط ومفيد .
    انا لسه مبتدأ فى الERP ياريت لو تعرف مواقع أو عندك شئ مفيد , تراسلنى وده الميل بتاعى :
    samostar_2005@uyahoo.com
    وشكراً ليك على مجهودك المفيد

    ردحذف
  9. انا متشكر ليك
    master_mind@hotmail.fr
    وشكراً ليك على مجهودك المفيد

    ردحذف
  10. شكرا جدا وجزاك الله كل خير
    انا لسه جديد ف الموضوع واكيد هاستفيد من حضرتك

    E - Mail ::mohamed_aly_abobaker@yahoo.com

    ردحذف
  11. شكرا
    samehnassar39@gmail.com

    ردحذف
  12. شكرا
    ghina-ss@hotmail.com

    ردحذف
  13. ghina-ss@hotmail.com

    ردحذف
  14. مششششكوووووور
    maan_rb@yahoo.com

    ردحذف
  15. بارك الله فيك
    alamir1960@yahoo.com

    ردحذف
  16. السلام عليكم
    انا عاوز ابدا فى دراسه erp based on sql
    لة عندك اى معلومات عن كتاب او موقع بيشرح ده
    ارجو ارساله على الميل ده
    Eng.msalah1987@gmail.com

    ردحذف

بحث مخصص